Etiketter

søndag 10. juni 2012

52 hverdagsturer tur 9 SKEIETUREN

En strålende søndag. Som skapt for tur........og dessuten må jeg få ned antallet turer jeg ikke har gått.....bestemte meg for Hundvåg..igjen. Det er etter hvert mange turer som går her. Men her har jeg pr dd to ugåtte turer. Skeieturen og Austbøturen. Begge to går på mye av de samme stier som tidligere gåtte turer, men her skal det ikke jukses! Hvertfall ikke mye....

Startet da med å gå Skeieturen med sola slik at jeg etter nesten fullgått runde støter på Austbøturen, og kan gå den i samme slengen.


4 turer på samme sti.....


Gikk meg bort ved Hundvåg skole. Først var det min egen feil. gikk i egne tanker. Men da kartet viste at jeg skulle gå langs fotballbanen lette jeg etter merker uten å finne noen.....Skeieturen trenger vedlikehold. Menge merker borte og enda flere stedsnavn! I trollskogen har det siden sist kommet opp stolper. Det er flott, men det står ingen navn på de! Her er det flere enn Skeieturen som må ut og jobbe.




mye trafikk på sjøen i dag. utsikt fra trollskogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar