Etiketter

søndag 10. juni 2012

52 hverdagsturer tur 22 AUSTBØTUREN

rett fra Skeieturen til Austbøturen. Det vil si at jeg begynte med Lundsneset. Der er det mange fine plasser     å sitte, så da passet det bra med lunsj. På tross av solrik søndag fant jeg en strand for meg sjøl. Det ble IKKE bading, men når en kjælinpinn som meg vasser da er det slett ikke kaldt i vannet!

på vei ut til Lundsneset





Noterer meg at det fremdeles mangler en stolpe ute på neset i et kryss, men jeg har gått før og visste hvor jeg skulle. Ikke så med alle som skal gå disse turene. Videre ble jo denne turen omtrent som å gå Husabøturen, men nå i motsatt retning av h va jeg gjorde forrige gang. Veldig fin promenade langs sjøen.


ingen som satt på denne utsikten i dag....


Så håper jeg at jeg blir tilgitt at da jeg kom til krossen, tok jeg ikke siste biten over til Lunde skole igjen for den hadde jeg jo gått før i dag. Tok buss hjem vel fornøyd med halvannen mil på Hundvåg i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar