Etiketter

onsdag 13. juni 2012

52 hverdagsturer tur 23 REVHEIMSTUREN

Jaha. En tur som faktisk er nærmere meg enn min egen tur. Og kan logges før klokka tolv en onsdags morgen! Jeg har fått en ny turkamerat. Rent midlertidig, men veldig koselig. Så da ble det ikke vanskelig å ta seg ut på en formiddagstur. Er jo kjente trakter dette.


Revheim er landlig midt i byen........


Oppdaget til min glede at jeg/vi har fått en ny stolpe langs stokkavannet! Her må det opprydning til. Denne kan merkes både for revheimsturen, sundeturen og stokkavannsturen. Jeg må ut med drillen. Ser at jeg trenger bare flytte skilt. For det trengs ikke både stolpe og lyktestolpemerking.



Revheimsturen er og navnet med større typer. Blir litt misunnelig på vegne av min egen tur. Konstaterte og at de samme merkene som sist er vekke fra min tur /revheimsturen. På an igjen! Får ta en runde. Spennende og å se om det er flyttet på stolpe ved hålandsvannet.



Koselig tur i koselig selskap!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar