Etiketter

mandag 25. juni 2012

52 hverdagsturer tur 13 HEDDÅTUREN

Så kom jeg fra tur 20 tilbake til utgangspunktet og begynte på tur nummer to for dagen. Samma bakken opp igjen! men så ble det en annen vei, som tok meg over stavanger friluftsenter. Her hadde jeg aldri vært før! Så koselig!!!!! Jeg gikk litt feil, men der var mange stier her så jeg fant snart Ten min igjen.



Fant og dagens ord sprayet på en koblingsboks langs veien.......



Dyreliv er koselig når man er på tur. Kunne ikke dy meg, men måtte si som gamle Johs; "åkken er peneste grisen i bingen i dag?" Og peneste grisen kom....den svarte selvfølgelig <3



denne turen går litt fram og tilbake for å utnytte grøntarealene maksimalt. Det gjør ingenting! her er det pent!


Dagens quiz...står i et veikryss og speider i begge retninger....hvor er T en????? Hagesaks påkrevd her! Eventuelt en stolpe med skilt akkurat i veikrysset.
På et punkt her gikk jeg fullstendig feil, og havnet inn på den stien jeg skulle, men på helt feil punkt...man skal følge med når stien går sånn fram og tilbake. Men jeg gikk meg ikke bort, og fant vei med buss tilslutt!





Lurte meg en tur innom møbelforretning. Man er da på Forus! Kom over disse geniale puffene. De er rett og slett laget av sammenknyttet tau!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar