Etiketter

tirsdag 19. juni 2012

vedlikehold av min tur ; SUNDETUREN

Etter å ha gått stier som deler litt av min sti, innså jeg behovet for en vedlikeholdstur. Viktigeste oppdrag var å merke om der det har kommet en stolpe langs stokkavannet. De andre turstifadderene får ha meg unnskyldt men jeg har jobbet litt på deres vegne og samlet alle pilene på stolpen.







Det er meget mulig at dette er den hittil mest dekorerte stolpen i løypesystemet. Den fikk så mange kilt at jeg måtte til med video for å få foreviget den!

Ellers en fin kveldstur med mye dyreliv langs veien......


Et fasanpar på jordet....


                                       Flere par gjess...her ved et par av dem...med en hel haug unger.......
















                                                                                   Her blir det mye godt å plukke til høsten....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar