Etiketter

tirsdag 1. mai 2012

Gå alle turene, vinn flotte premier!

Her er et resultat av idemyldring blant fadderene. Tror jeg. Det er hvertfall sikkert at vi snakket om dette på et møte. Å premiere den som klarte alle turene. Det er bare å gå til turistforeningen sin butikk og hente registreringskort. Og gjør det nå!

Jeg bestemte meg tidlig for å prøve akkurat dette. Å gå alle turene i løpet av året. For å få til dette, skjønte jeg fort at man må ta en tur i uka, for plutselig er der uker man ikke får gått noenting. Det være seg på grunn av ferier, mye jobbing eller andre trivielle faktorer. Takket være mitt forsett om å gå alle turene, fant jeg på å blogge om hver tur for å dokumentere at jeg hadde gått de, samt ta bilde fra hver tur gjerne med et  stimerke i bildet.


Takket være disse to tingene klarte jeg å notere ned tidspunkt for de turene jeg allerede har gått. Det er vanskelig å huske både tid og sted etter noen uker og jeg måtte faktisk gå til bildene og se datoen de var tatt. Blogging ha ikke alltid foregått samme dag som turen ble gått. Så til alle som har tenkt å være med på denne registreringen, få tak i kortet nå! De fleste vil nok ha gått noen av de 18 turene som er åpnet og dere trenger IKKE gå mange flere før dere prøver huske når de enkelte hverdagsturene ble erobret.






























En helt annen diskusjon er om jeg faktisk vil være inhabil når det kommer til selve konkurransen. Jeg er jo fadder sjøl, og enkelte av turene vil jeg nok logge som gått i og med at jeg merker de. Men jeg HAR fysisk gått de altså! Jeg får se når tiden for innlevering kommer hva min samvittighet sier meg. Hovedpremien er en helg på Haukeli...veldig fristende!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar