Etiketter

mandag 21. mai 2012

52 hverdagsturer tur 14 TASTAVEDENTUREN

Her er det bare å stå på og gå turer. Avtale på Tasta kl 12 00, lot seg finfint kombinere med en tur i samme område. Vr med og merket en annen tur på tasta, og denne gikk delvis i samme spor. Her ser jeg nå at det er lurt å gå over tur og merking når det kommer en tur som deler sti. Merker som virker logiske når man plasserer dem, kan være litt forvirrende når det kommer nok en tur.


Flott utsikt fra vardeneset.

Har nå oppdaget at etterhvert som jeg blogger, har jeg latt være å legge ved link til kartene. Velvel. Jeg vet om bare en som leser innleggene mine (og takk til deg <3) så det er ingen krise kanskje. Og skulle noen ha behov for å se kart over turen, er det bare å gå inn på linken til høyre i bloggen min og gå inn på rett tur     så har du kartet der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar