Etiketter

mandag 21. mai 2012

52 hverdagsturer tur 10 VARDENTUREN

tur nummer to for dagen. Med en liten ekstra hale siden jeg og gikk gjennom gravlunden fra byterminalen og til paradis. Dette er en tur jeg ikke har prioritert, siden den ligner veldig mye på Storhaugturen. Og det er enda en tur som går langs den samme stranda, nemlig Storhaug rundt. Jada, det ER en veldig fin strekning langs sjøen. Men for en tursamler er det morsommere å gå nye stier.

Begynner å kjenne kilometrene i beina, men en fin tur med litt klatring opp til varden. På toppen gikk jeg meg vill, og traff flere som og leita etter stien. Etter konsultering med kartet fant vi ut at vi ikke skulle over grassletta slik pila viste, men dreie av til høyre og ned. Dette var ikke lett å se, her trengs det en stolpe!!!


På stien langs stranda, med tre navn på skiltet.

Første gang jeg går to hverdagsturer på en dag. Riktignok ikke av de lengste turene, men allikevel litt stolt av meg sjøl!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar