Etiketter

lørdag 21. januar 2012

bloggviruset slår til sjelden men godt

Det ble blogging i 2009, og så ble det stopp. Nå sier og skriver vi 2012 og jeg blir igjen grepet av en trang til å blogge. Har en helt konkret plan om hva og, men det kommer litt senere. Brukte nemlig hele kvelden på å finne ut av passordet for å komme meg inn igjen på min egen blogg. Etter så lang tid var det glemt. Men som du ser; jeg ga meg ikke før jeg fant det. For den som gidder følge med litt til kommer det mer spennende innlegg veldig snart....................

1 kommentar:

  1. DU TRENGER LÅN
    Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK

    SvarSlett