Etiketter

søndag 22. januar 2012

52 Hverdagsturer tur 3 STORHAUGTUREN





Jaha. Tur som begynner midt i byen liksom. Javeeel. Grei å ta på en lørdags formiddag før jobb det. Ikke er den så lang heller. Men etter litt trasking i bygater kommer vi jammen ned til sjøen og byens flotteste badestrender. Ja, de må da være det uten at jeg har sett alle strendene i byen. Jeg har funnet en ting som IKKE er så lettvint med T- merkede stier midt i byen. I motsetning til på fjellet, kan du IKKE sette deg ned bak en busk når blæra blir full.........stegene ble raske på slutten da jeg øynet frelsen i form av å komme meg på jobb...og på do!!! Tur 3 er herved logget. Vil IKKE anbefale tur før jobb. Beina var noe trøtte da jeg kom fram. Men kanskje det var fordi jeg allerede hadde vært en tur før på dagen??? Nåvel, her er kartet http://www.turistforeningen.no/files/Stavanger_Turistforening/52%20turer/03%20-%20Storhaugturen.pdf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar