Etiketter

tirsdag 9. oktober 2012

52 hverdagsturer tur 41 BOGANESTUREN

Mot i brystet vett i pannen....her er det ut på tur samme dag som den legges ut! Regn og hagl ingen hindring. Fant stien like ved Jåttå videregående skole. En koselig tur ut på selve Boganeset før turen gikk oppover mot Sørmarka. og da mener jeg OPPOVER!!



oppe i sørmarka har noen gått litt bananas med stolper. Der er stolper som står der det IKKE er noe stidele, og stolper som ikke har fått merker på seg ennå som står der det ER stidele. Men vi finner fram altså!




vel nede fra Sørmarka, går stien en fin sving for å få med en liten skogstrekning hvor jeg har vært før! Og grunnen til at jeg har vært der før og skal dit igjen meget snart, er at denne biten deles av neste ukes tur......ja da litt lite gjennomtenkt akkurat den kanskje. Her jobber kommunen og veien har vært stengt, men er nå åpen det jeg kunne se. Litt sneere i høst kommer det lyktestolper her...det blir fint for kveldsturgåere, men det kommer til å se litt meningsløst ut med våre stolper som altså kom FØR lyktestolpene.




i kategorien original merking. Denne boksen er som laget til t-merkene våre!



Dette er en lang og seig tur. den er på 11 kilometer, og den veien jeg gikk  (motsols) ble det mye oppoverbakke. Fin tur og flott utsikt!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar