Etiketter

søndag 18. mars 2012

52 hverdagsturer tur 11 MADLAMARKTUREN

Nok en finfin søndag. Alt for fin til å ikke gå tur. Vel. Hadde egentlig ikke tenkt noe på å gå tur i dag. Men det er et faktum at i morgen er jeg enda en tur i minus, så det er jo best å få de unnagjort. Et annet uslåelig argument kommer når dattera baker amerikansk eplepai og trenger is til. Da iler man til og hjelper! Madlamarkturen er for meg naturlig å starte ved sverd i fjell, og hvis jeg går mot sola, er det bare en liten detour for å innom søndagsåpen butikk (som jeg forøvrig egentlig er svært i mot!!! jeg burde sikkert vært lojal og gått på shell heller, men sånn er det når tilbudet er der......)

Turen langs hafrsfjorden er fin. Registrerte noe original merking, da pilene og turnavnet var klippet vekk. Såg merkene godt der jeg gikk, men det var ingen merker andre veien. Her tenker jeg at man A: har for lite merker slik at man bruker en for begge veier, eller B: synes de flotte lyktestolpene ikke skal ha så mye klistremerker på seg. Begge deler logiske forklaringer, men i begge tilfeller ville jeg da satt merket slik at man kunne se det fra begge sider. Her kan det være vanskelig å finne veien for en som kommer langs fjorden mot sverd i fjell.















tok turen på ettermiddagen, og angret til slutt på at jeg ikke tok med vottene. Sola gikk ned, og noen skyer kom drivende. Jeg burde være gammal nok til å vite at i mars blir det kaldere når sola går ned. Mitt vanlige hell med turvær var at ett minutt etter jeg kom hjem, begyte regnet! God timing.......








Definitivt vårstemning!!!!

Må legge til at dette var første tur på joggesko. Deilig følelse av sommer.........



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar