Etiketter

lørdag 25. februar 2012

52 hverdagsturer tur 8 BYHAUGTUREN

Endelig. Hadde en plan om at i vinterferien, da skulle jeg gå de turene jeg mangler. Men været ville visst ikke det. Jada, jeg vet. Det finnes ikke dårlig vær osv. OG jeg har bra turklær. Men jeg har ikke bra nok motivasjon til å bryte meg ut i all slags vær. Det er alt for enkelt å finne unnskyldninger når det er litt ufys ute. Men altså. I dag skein sola. Litt byger innimellom, men med god tempratur var det deilig å være ute. Har en del jeg må få gjort, så det ble en av de korte turene jeg har igjen, nemlig den rundt lille stokkavann.


Det er definitivt vår i lufta. Tørr asfalt nesten hele veien. Måtte jo komme ei skur, men da var jeg så godt i gang at det spilte ingen rolle. Tok bussen til gamle stadion og fant stien der. 3/4 rundt vannet ble jeg i stuss over pilene. De ville ha meg vekk fra vannet. Jeg gikk opp bakken til neste kryss. der var det ingen merker så da tenkte jeg at jeg hadde tolket pilene feil. Men jeg hadde nok ikke det. Stien gikk over der. Her burde det vært merket på toppen av bakken for å lede folk videre på rett vei.
Det er meldt fint vær i mårå og, og nå er jeg såpass a jour at jeg kan ta meg tid til den lange...med termos og matpakke........krysser fingrene for bra vær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar