Etiketter

onsdag 15. februar 2012

52 hverdagsturer tur 7 VARDENESTUREN

Og der var turen offentlig, den som jeg har beskrevet tidligere. Den har jeg og løypefadderen behørig merket på et tidligere tidspunkt. Dette er en fin tur som tar deg nesten ned til Stokkavannet, gjennom skogen, opp til en flott utsikt (som holder på å bli bygget ned med blokker.....) og gjennom et sjarmerende gammelt kaianlegg.

merkemannskapet i arbeid!


Jeg kan faktisk logge denne turen som gått to ganger siden jeg forrige onsdag var ute for å merke et kryss midlertidig til kong vinter finner det for godt å slippe taket slik at kommunen kan komme seg ut og sette ned flere stolper. Hadde den dagen med en turkamerat som ikke hadde gått denne turen, og han tok dermed kvalitetssikring på merkinga da han ble satt til å finne veien. Det gikk veldig bra. Vi har vært flinke!!!


Og her er linken til kartet for denne turen:

http://www.turistforeningen.no/files/Stavanger_Turistforening/52%20turer/07%20-%20Vardenesturen.pdf


1 kommentar:

  1. og om det er noen som lurer på hvor tur 5 og tur 6 ble av, så kommer de......de er ikke gått ennå. tur 5 ble forhindret av snøvær og etter det har jeg vært på vinterferie. Men jeg skal nok komme a jour etterhvert. Blir mye fint vær å gå tur i nå utover!

    SvarSlett