Etiketter

søndag 26. august 2012

52 hverdagsturer tur 34 GAUSELTUREN

Jaha. Bare fordi den låg lagelig til med litt felles sti med dobbeltturen, så ble det også denne på en lørdag. kom innpå denne i Jåttåvågen, og gikk opp mot Jåttånuten først, for å få hele strandpromenaden på slutten av turen. Her kom jeg inn på kjente stier, her går det flere turer. Ser at det har blitt ryddet litt opp i merkingen siden sist jeg gikk.

Men hvordan det er eller ikke er, når jeg kommer til fritidsgården blir det bare tull. Det ble det og da jeg gikk andre turer her oppe. Enten er jeg veldig uoppmerksom, eller så er det litt forvirrende merking her oppe. Vel uansett har jeg kart med, og det må man faktisk ha på disse turene!

Vel, prøvde å ta et bilde hvor jeg fikk med den flotte utsikten oppi lia her. Lite vellykket!


Jeg hadde tenkt å vente med lunsjen helt til jeg kom ned til sjøen, men magen ville ha mat, og det er jo kjempekoselig å sitte på en benk på fritidsgården og spise!

Boganesvika var et nytt bekjentskap. For en perle av et sted!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar