Etiketter

søndag 16. september 2012

52 herdagsturer tur 4 SUNDETUREN IGJEN!

JA, dette er jo min tur, så jeg er pokka nødt til å gå den av og til. Nå har erfaringen i løpet av første halvår vist at den skrifttypen vi startet med er i minste laget. Så de første 20 turene blir i skrivende stund oppgradert med nye navnelapper med større skrift. Det var jo greit så lenge vi bare trengte følge pilene. Men etterhvert som antallet turer øker og disse i større grad både krysser og går paralellt med andre turer, er det viktigere å få med seg hva det står på skiltene.


Bjørnebær langs hafrsfjorden


Det ble en fin rundtur i rolig tempo ettersom jeg sleit ut beina på forrige helgs hverdagsturmaraton. Noen truet med litt regn, men jeg ga ikke opp og regnet ga seg. Det er som kjent vanskelig å klistre lapper i regnvær!




Et forsøk på før/etter bilder med nye merker. Vet ikke hvor mye det synes her....


Men det synes kanskje bedre her hvor min tur har nytt merke og en annen tur har gammelt....?

Denne åkeren har jeg tatt bilde av gjennom hele året...nå er det høst altså!


Etter sommerferien er jeg nå laaangt bak skjema for å klare alle 52 turene innen fristen i januar. Jeg har IKKE gitt opp, men det ser ikke lyst ut! Til helga blir det muligens hverdagstur i embeds medfør i og med at jeg skal være med å merke nok en tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar