Etiketter

onsdag 12. august 2009

blogg? jeg?

Lurer på om jeg blir mer meg om jeg prøver å beskrive meg på en blogg, eller om jeg vil forbli like uforståelig både for meg sjøl og mine omgivelser. En venn av meg stilte seg uforstående til at jeg var venn med meg sjøl (det vil si at mine ulike personligheter på facebook hadde hverandre registrert som venner hos hverandre). Men omsider har jeg kommet i harmoni med meg sjøl, og da er det vel naturlig at jeg er min egen venn. Det er lett å svikte seg sjøl i kampen for å tekkes andre. Man burde egentlig alltid være sin egen beste venn........

Så gjenstår det å se om det er bare meg som leser dette også, eller om det finnes håp....

3 kommentarer:

  1. Så lenge det er liv er det håp.
    Hilsen Prinsesse Thalia

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. vell.. du har fått din første følger i dag (høres ikke dette litt voldsomt ut...jeg får assossiasjoner til "stalker").. Så nå går det bare en vei med bloggingen ;)

    Del innleggene dine med deg selv på facebook, og få de andre deg til å følge den første deg her på bloggen! ;D

    SvarSlett